Panthers Järvenpää ry on vuonna 2013 perustettu salibandyn harrastamiseen keskittynyt nuorekas ja dynaaminen urheiluseura. Seuran perustamisessa lähtökohtana on ollut lasten ja nuorten liikunnallisten tarpeiden ja toiveiden täyttämisen lisäksi kannustava valmentaminen. Tarkoituksena on tarjota matala kynnys lajin aloittamiseen niin taloudellisesti kuin taidollisesti. Lajista kiinnostuneet pyritään kaikki ottamaan vastaan ja ohjaamaan omaa taitoaan parhaiten vastaavalle tasolle. Seuran pitkäaikaisena tavoitteena on tarjota harrastusmahdollisuus jokaisessa ikäluokassa vähintään kahdella eri tasolla: Kerho + haastajaryhmä tai haastajaryhmä + kilparyhmä. Johtokuntamme yhtenä ydinasiana on varmistaa, että jäsenmaksut pysyvät mahdollisimman matalalla tasolla. Toimintaa pidetään toistaiseksi yllä vapaaehtoisvoimin, ja siksi keskitymme tekemään lähinnä perusasioita, mutta laadukkaasti.

Seuran Hallitus

Sami Savolainen ( puheenjohtaja )

Jari Mäkinen

Miika Kolehmainen